Biznis

Kakav ste mislilac? Od toga zavisi kako se vaš tim pokazati!

Ljudi koji gledaju veliku sliku često zanemarju ideje. Oni kojima su najvažniji odnos sa ljudima najčešće zanemaruju ideje

Objavljeno: 26.11.2015. 11:57h
Foto: Thinkstock, Uspešan menadžer
I u vreme velikog prodora tehnologije, kada se odlučite da radite u grupi odnos sa ljudima je taj koji je ključan.  Problem je što tehnološke inovacije koje bi zajednički rad trebalo da olakšaju se razvijaju brže nego što ljudi mogu da ih koriste. 

Evo zašto je promaja dobra za vaš biznis

Kada želite da napravite tim prvo posmatrate kakav je ko ličnost. Da li je zatvorena ili otvorena, spremna da preuzima rizike, analitična ili intuitivna. Posmatrate svačije posebne sposobnosti, i njihov doprinos timu.

Obično ljude klasifikujemo po onome što rade - vođa tima, projekt menadžer ili istraživač? Kada vam trebaju odluke idete kod vođe tima, kada vas zanima status projekta tu je projekt menadžer, kada treba nešto da se proveri tu je istraživač.

Danas su u prednosti ne kompanije koje više rade, već one koje bolje misle. To je teži deo posla, uskladiti proces mišljenja svih u timu. Kako to uraditi?

Za sada nismo našli alat koji bu vam pomogao da to uradite, zato smo ga napravili i ima tri koraka.

Fokusirajte se. O čemu treba da se razmišlja tačno. Idejama, procesima, akciji ili odnosima. Kada ujutru ustanete o čemu prvo mislite - problemima, planovima  ili ljudima? I neradi se o biranju između ovih opcija. 

Orjentacija. da li se više okrenuti detaljima ili velikoj slici? Dobar savet ovde je da pogledate šta vam na sastancima najviše smeta?

Ove dve stvari se nadopunjuju stvarima kao što su ličnost, sposobnosti i slično. 

Treći korak predstavlja kombinovanje prethodna dva. 

Kada otkrijete svoj stil, podelite ga sa drugima i vidite šta oni misle. Tako to postaje značajan alat za organizaciju. U jednoj kompaniji su sve rukovodioce naterali da pokažu svoj stil mišljenja kao lideri i menadžeri. Tada se pokazalo da previše njih gleda veliku sliku i većina je za akciju, a malo ko vodi računa o detaljima. Tim je lako dobijao velike ideje ali ih je slabo sprovodio. 

Zato su oni drugi dobili svojemesto u timu i više glasa. Jedna menadžerka tako je videla da je više pokreću ideje nego ljudi. Nato je počela da koristi ljude kako bi došla do ideja.

(Harvard Biznis Rivju)
KliknitePrevucite za sledeću vest
Tagovi UspehBiznis

Pratite nas na Facebooku
Povezane vesti
Thinkstock, Uspešan menadžerMagazin

NEWSWEEK PREDSTAVLJA Sportisti Saveza invalida Srbije: Sve može sem drvene peći!

Thinkstock, Uspešan menadžerMagazin

NEWSWEEK S VUKAŠINOM VOLFOM MINIĆEM: Šibicari iz visokog društva

Thinkstock, Uspešan menadžerSvet

ODGOVOR RUSIJE NA AMERIČKE SANKCIJE KAO BUMERANG: Nova mera pogodiće upravo ruske državljane

Thinkstock, Uspešan menadžerSvet

RUSIJA SPREMA ODGOVOR NA AMERIČKE SANKCIJE: Odnosi dve supersile ušli u "nepoznatu teritoriju"

Ostale vesti iz rubrike Biznis
Inicijalizacija u toku...

PRATITE NAS