Biznis

Najbolja kampanja na društvenim mrežama ove godine- FANTA SLIDER

Vidljivost kreativnih izazova bila je odlična – u proseku stories su imali oko 6.500 pregleda, dok je broj FantaSRB pratilaca povećan sa 2.000 na 8.000

Objavljeno: 26.12.2016. 14:07h
Foto: Promo, Fanta nagrade
Snapchat je u poslednje vreme zarobio naše telefone i wi-fi konekciju i postao jedna od relevantnijih društvenih mreža. Bez obzira na to što nismo sigurni kako se koristi, svi smo mi čuli za tu aplikaciju, upravo zbog toga što je skrenula svetla na sebe i dobila na pažnju od strane nekih novih generacija, koji ne žele da budu tamo gde i njihovi roditelji, već žele mesto koje je rezervisano samo za njih.

Promo, Fanta nagrade

Nove generacije su već tamo, ali mnoge kompanije nisu videle potpuni potencijal da u nativnom okruženju plasiraju svoje kampanje onoj publici kojoj je proizvod namenjen. 

Međutim, Fanta je želela da ide u korak sa vremenom i hrabro počela da koristi Snapchat kao alat za kampanju – #uvrnutiizazov! Trebalo je publici predstaviti novo lice Fante, zapravo redizajniranu, uvrnutu flašicu, a Snapchat se nametnuo kao odličan izbor.

Ovaj brend angažovao je grupu popularnih  Jutjubera: Yasserstain, Srpski tutorijali, Kovalska, Zvoganj, PCAXE i Serbian Lesson Guy. Ova grupa inovativnih ljudi potpuno je preuzela kampanju, u kojoj je publika u stvari smišljala kreativne izazove, a najkreativnije snapove nedeljno su sabirali u kompilacije koje imaju i po više od 100.000 pregleda na Jutjubu, mesecima nakon što je kampanja završena. Fanta Snapchat je zahvaljujući dobrom, dinamičnom i zabavnom sadržaju zadržao  „cool vibe“.

Promo, Fanta nagrade

Vidljivost kreativnih izazova bila je odlična – u proseku stories su imali oko 6.500 pregleda, dok je broj FantaSRB pratilaca povećan sa 2.000 na 8.000! Fanta je dobila više pratilaca i na drugim mrežama, te je sada najveći brend nalog na Instagramu u regionu sa 55.000 pratilaca. 

Rezultati FantaSRB Snapchat su više nego impresivni. Stručna javnost prepoznala je Fanta kampanju kao drugačiju i inovativnu, pa su usledila brojna priznanja i nagrade. Ovaj brend osvojio je prvu nagradu na fetivalu KAKTUS za „Best Social Media Campaign“, zatim Golden Sempler na prestižnom SEMPL festivalu u Sloveniji u kategoriji Best Social Media Campaign. Nedavno na održanoj IABMixx konferenciji u Beogradu, Fanta je pored nagrade „Best Brand Awareness Campaign“ osvojila i Grand Prix kao najbolja digitalna kampanja u Srbiji u poslednje dve godine. 

Fanta je na najoriginalniji način iskoristila prednosti Snapchat-a, ali i dala dobar „domaći zadatak“ drugim kompanijama, kako da od relativno nekorišćene mreže naprave savršeni kanal komunikacije sa svojim potrošačima. 

(Newsweek.rs)
KliknitePrevucite za sledeću vest
Tagovi

Pratite nas na Facebooku
Povezane vesti
Inicijalizacija u toku...
Ostale vesti iz rubrike Biznis
Promo, Fanta nagradeEVROPA

EVROPSKA UNIJA UKIDA ROMING: Deset godina rada i dve godine pripreme konačno doveli do ujedinjenog digitalnog društva

PRATITE NAS

Pratite našu Facebook stranicu.