Biznis

​Uspeh kampanje NAJVAŽNIJI POZIV U ŽIVOTU! KORAK BLIŽE DONORU

Najveći doprinos uspehu kampanje dali su naši prijatelji, koji godinama čekaju transplantaciju, i koji su uprkos najozbiljnijim zdravstvenim i životnim izazovima, posvećeno učestvovali u njoj

Objavljeno: 22.02.2017. 17:09h
Foto: Promo
Vest da je Srbija primljena u Eurotransplant, međunarodnu organizaciju osam evropskih zemalja koje imaju zajedničke liste čekanja na transplantacije organa, velika je nagrada za sve napore koje su prethodnih godina uložili Ministarstvo zdravlja i Hemofarm Fondacija na podizanju svesti u društvu o značaju doniranja.  

Pred zaključenje ovog broja stigla je vest da je Hemofarm jedna od kompanija koja je prethodnoj godini najbolje komunicirala sa medijima. A zadatak nije bio lak. Trebalo je probiti imaginarnu društvenu barijeru prema doniranju i translantaciji organa, trgnuti ih i predočiti zašto je važno usvajanje novog  Zakona o  transplantaciji. Sa Sandom Savić, direktorkom korporativnih poslova i komunikacija Hemofarma i članicom UO Hemofarm Fondacije sumiramo „Najvažniji poziv u životu“, kampanju koja je obeležila prethodnu godinu.  

Koliko su mediji pomogli da se glas o donorstvu čuje?

Mediji su bili naša glavna podrška. Na samom početku bili smo svesni koliko je predrasuda među ljudima i kada je reč o doniranju ali i samom sistemu.  Zahvaljujući kontinuiranoj informisanosti i zastupljenosti ove teme, zajedno sa kolegama iz medija mislim da smo pomerili stvari u dobrom pravcu. Ulazak u Eurotransplant  značajan je pre svega za više od 1000 ljudi koji su trenutno na listama čekanja. 


Promo

Jasno je da uspeh ovako velike i društveno važne teme mora biti rezultat timskog rada, ali koga vidite kao najzaslužnije za uspeh kampanje?

Najveći doprinos uspehu kampanje dali su naši prijatelji, koji godinama čekaju transplantaciju, i koji su uprkos najozbiljnijim zdravstvenim i životnim izazovima, posvećeno učestvovali u njoj. Hrabro su izložili svoje najdelikatnije životne dileme, svesni da je bitka koju vode mnogo više borba za neke buduće živote, nego za njihove sopstvene. Oni su zaslužni što je 6. jun postao Nacionalni dan donora, ali i za pozitivnu percepciju teme u javnosti. U dokumentarnom filmu “Najvažniji poziv u životu” ostalo nam je i snažno svedočenje naših promotera kao trajni zapis vremena. 

Šta su bili prelomni trenuci u kampanji koji su odredili da „Najvažniji poziv u životu“ dostigne status najbolje društveno odgovorne kampanje o čemu svedoče nagrade Golden Drum, Virtus i nagrada Srpske asocijacije menadžera?  

Kampanja je osim konkretnih rezultata iznedrila i mnogo prijateljstava, tako da su prelomni trenuci kampanje upravo oni najemotivniji. Premijera dokumentarnog filma je jedan od njih. Saradnja sa medijima, predavanja širom Srbije bili su mesta gde se „lomio“ otpor ljudi prema ovoj temi. Često se žalimo kako politika i neko drugi određuje naše živote, a ne shvatamo da je mnogo stvari u našim rukama.  U slučaju donorstva rekla bih da sve zavisi od nas. 
KliknitePrevucite za sledeću vest
Povezane vesti
PromoNauka i tehnika

BUDUĆNOST OPERACIJA U RUKAMA ROBOTA: Bušenje lobanje trajaće manje od 3 minuta!

PromoNAUKA

NEWSWEEK PREDSTAVLJA Nova kontracepcija: Neka se spreme muškarci

PromoNauka i tehnika

DOPRINOS BORBI PROTIV DIJABETESA: "Apple" razvija senzor za merenje šećera u krvi preko kože!

PromoSrbija

NEWSWEEK ISTRAŽUJE Doktor smrt: Gde je nestao Miroslav Risović, lekar Zemunskog klana

Inicijalizacija u toku...
Ostale vesti iz rubrike Biznis
PromoBiznis

VEST KOJA JE SMRZLA SVET: U sajber napad pušten virus još jači od Vona kraj

PromoDVA NAJBOLJA POSLOVNA DANA U 2017

BBEE POSLOVNI FORUM: Da li se lider rađa ili stvara?

PromoBiznis

TERMINAL U DOBANOVCIMA Globalni logistički gigant COSCO i Nelt počeli saradnju

PromoBiznis

UGAŠEN DAJNERS U SRBIJI: Jedna od najpoznatijih kompanija na svetu podnela zahtev za stečaj

PRATITE NAS

Pratite našu Facebook stranicu.